۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

حمایت از اهداف روابط عمومی در بازار یابی

اهداف بازاریابی1-ایجاد روابط مستحکم ومداوم با مشتری2-جلب نظر اذهان عمومی به سازمان 3-معرفی گسترده ترطیف جدیدی از محصولات فعالیت های حمایتی روابط عمومی1-ترتیب دادن یک گردهمایی دوستانه مشترک2-انتشارخبرنامه فصلی برای مشتریان3-تامین رسانه ای مثبت4-ترتیب دادن یک روز برای ملاقات عمومی5-ترتیب دادن بر نامه ای برای تست محصولات در فرو شگاه6-درج مقاله در مطبوعات تجاری ونشریات مخصوص مشتریان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر